Aangekomen in Cold Lake - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Aangekomen in Cold Lake - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Cold Lake

Door: bartenlenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

05 Juli 2011 | Canada, Cold Lake

Hallo allemaal!

Zondagochtend om half 7 werden onze katten als eerste opgehaald.. arme schatten. Pas in Calgary gingen we ze weer zien, dus even een dikke knuffel en daar gingen ze.
Wij stonden om 10 uur op Schiphol om onze spullen in te checken, ik had 40,6 kilo bij me, kon maar net dus! Een groepje van lieve familie en vrienden hadden zich verzameld om ons gedag te zeggen, dat was best moeilijk, ook al verdwijnen we niet van de wereld, het moment dat je door de douane loopt en achter je kijkt en iedereen uitzwaait was heel rot. Maar!! Wel ontzettend gaaf natuurlijk dat ze er stonden!!

Na een vlucht van 8 uur en 15 min, ( valt hartstikke mee!! ) aangekomen in Calgary, een hoop geregel en pas 4 uur later zaten we met katten en spullen in een hotel waar we meteen in slaap vielen. Met de katten gaat het trouwens prima.

De volgende dag een auto gehuurd, nou ja, een soort van vrachtwagen eigenlijk.. :) en op weg naar eindbestemming Cold Lake. We zijn via Edmonton gereden omdat ons werd verteld dat we daar onze huisraad moesten inklaren. Eenmaal in Edmonton kregen we te horen dat onze spullen nog in Montreal staan en dat ze pas as donderdag in Edmonton zijn. Nou ja.. het komt vanzelf wel in Cold Lake hoop ik..

Via binnendoor wegen zijn we naar Cold Lake gereden, niet dat we dat graag wilden, maar de tomtom vertelde dat. Achteraf was dat helemaal niet zo stom, het was juist heel mooi!

De katten zitten in een pension waar ze de hele dag met andere katten kunnen spelen, een soort kleuterzaal :) wij wonen even in een hotel, wat overigens prima is en we zijn het gewend om uit een koffer te leven!

Nog even geduld dus voordat we kunnen uitpakken!!

groetjes uit een zonnig Cold Lake

• 05 Juli 2011 - 11:30

Willemijn:

Jaaaaaaaa, een teken van leven.
    Hopelijk worden de katten niet op geslokt door een grote boze wolf. Wat gaaf zeg dat die daar langs de weg lopen (liftend?). Goed te horen dat jullie heel huids aan zijn gekomen. Dikke kus voor jullie

• 05 Juli 2011 - 12:25

Marlies & Michiel:

Goed om te horen dat jullie er zijn! De katten hebben de reis dus ook goed doorstaan. Hopelijk hebben jullie snel je spullen en kunnen jullie het huis eigen maken.

Succes daar!

• 05 Juli 2011 - 16:19

Sjouk!:

Joeppie, aangekomen!

Wat ontzettend fijn om wat van jullie te horen. En inderdaad, meteen al een vinkje kunnen plaatsen bij de wolf. Waar reden jullie allemaal langs dan, bergen of land goed..?!

Fijn dat jullie donderdag jullie nieuwe Villa in kunnen. Nog even afwachten..

Dikke kus en Witlof!

• 05 Juli 2011 - 19:25

Tineke:

succes!!!

• 05 Juli 2011 - 19:40

Nelleke & Michel:

He Lenny en Bart,
    Nog even die koffer inderdaad en dan eindelijk in jullie villa. Succes met alle regeldingen en het inrichten van jullie huis en leven daar!
    Word je ook zo blij van die wolf als je die op je paard tegenkomt ;)

• 05 Juli 2011 - 21:01

Danny Leonie En Kids:

bijna ter plekke dus!
    beetje jammer dat het zulk mooi weer is! haha, neem het ervan. tot horens en nog bedankt voor de kater van afgelopen donderdag!

tot horens!

• 06 Juli 2011 - 05:58

Mieke:

Fijn dat jullie heel zijn aangekomen!
    Lijkt me inderdaad erg heftig om zo'n groepje hechte vrienden en familie 'achter te laten'....

Fijn trouwens dat jullie naar de bruiloft van Jos konden voor dat jullie vertrokken!

Have fun, geniet van elkaar!
    Liefs, Mieke

• 06 Juli 2011 - 07:31

Lisette & Mark:

Hé Bart en Lenny,

fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. De foto's van jullie huis en omgeving zijn echt te gek.. ziet er supergaaf uit! Veel succes en we zijn benieuwd wat voor wilde beesten jullie nog meer tegen gaan komen :-)

xx

• 06 Juli 2011 - 09:14

Lies & GB:

Hey pollies!! Al een beetje kunnen slapen inmiddels? Ga straks/ vanavond goed zitten voor een lange mail, heb je tenminste wat te doen als je weer midden in de nacht wakker wordt.. ;)
    Hier is t kutweer, grijs en grauw. Link liep gister super tijdens de les, ben benieuwd hoe de wedstrijd morgen gaat. Zal Baie een kusje voor je geven. GB gister gevlogen, dat was het wrsch weer voor de rest van de week. Enfin, jullie missen niks dus!

Kroeltjes voor de poezen. Die van ons hebben een darminfectie en verhoging, vet zielig! Ze stinken van de antibiotica blleeegh. Nog steeds pindakaas. Nou genoeg smerigheid.

Succes met alles daar, lekker wennen en acclimatiseren.

XXX

• 06 Juli 2011 - 14:57

Marina:

Hoi Hoi,

Fijn te horen dat de reis goed is gegaan. Nu maar wachten op jullie spulletjes. Maar komt vast en zeker goed. Geniet nog maar van een paar daagjes hotel. Net vakantie :-)

Have fun en succes.

Dikke kus van ons 3-tjes

• 06 Juli 2011 - 20:14

Ilona:

Wow! Dit ziet er wel even heel anders uit! Ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn!

• 06 Juli 2011 - 20:57

Berry & Judith:

Leuk om dit te kunnen lezen. Fijn dat alles voorspoedig lijkt te gaan. Groetjes en tot later,

• 07 Juli 2011 - 07:56

Femke:

Hoi Lenny,

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ziet er prachtig uit daar in Cold Lake!

(Ik mis je wel op woensdag, ha ha moet nog even wennen aan de nieuwe lessen, zonder de muziek van Armin v Buuren)

Heel veel succes daar!

Groetjes Femke

• 07 Juli 2011 - 19:55

Bart En Lenny:

Wat leuk al die reacties!! Bedankt :) Er volgt snel meer..

En Femke, het RPM geven mis ik stiekem ook wel een beetje. Als we terug komen pik ik mijn plekje weer terug!

Groetjes vanuit Cold Lake

• 11 Juli 2011 - 07:26

Jos En Cynthia:

Leuk om te lezen!
    We denken aan je daar en zijn benieuwd naar het volgende verhaal.
    X van ons

• 11 Juli 2011 - 18:45

Francien:

Hey! Hoe is het daar? Al helemaal gesetteld, of leven jullie nog steeds uit koffers?! Is Bart al aan het werk of kunnen jullie samen nog even genieten en wennen aan het idee van toch wel een heel ander leven. Hoop dat jullie alles snel op regel hebben en dan ben ik natuurlijk benieuwd naar de foto's!!!

• 12 Juli 2011 - 23:26

Maybritt:

He Spinners!
    Dozen al een beetje uitgepakt?
    Wat een toffe foto's--en dat huis!!!! Daarin kunnen jullie zeker wat logees opvangen- dus dat is mooi :)
    Geniet van het mooie weer daar- hier komt het met bakken naar beneden.
    Mijn kerel zit nog ff in de zandbak...is weer iets kapot..zucht...stuur ff je mailadres dan stuur ik jullie nog wat foto's van de borrel!
    Grtz!