Amerikaaaaa!! - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Amerikaaaaa!! - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Amerikaaaaa!!

Door: bartenlenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

28 Mei 2011 | Verenigde Staten, Tucson

Hallo Allemaal!

Roadtrip Amerika was fantastisch! Na een lange reis ( 25uur ) aangekomen in Phoenix, onze huurauto stond klaar en meteen slapen! Door de jetlag waren we lekker vroeg wakker en zijn we meteen naar de Grand Canyon gereden. Dat was zo mooi! We stonden aan het randje alleen maar te 'wowen' ! Wat een natuur.. 's Middags zijn we verder gereden naar de Hooverdam, dat was ook al zo mooi! Wat een bouwwerk..

Rond zes uur kwamen we aan in Las Vegas, het is heel gaaf, je rijdt uren door de woestijn, en ineens is daar Las Vegas. De meest hysterische stad die ik ooit gezien heb. Natuurlijk hebben zijn we in een casino geweest en hebben we over de beroemde strip gelopen.

Halverwege de volgende dag zijn we doorgereden naar Los Angeles. Dit was een ritje van 4 uur, viel best mee! Onderweg werd het wel steeds kouder! Heel jammer! Daar lieten we ons natuurlijk niet door tegenhouden.. We hebben alle dingen gezien die je daar gezien moet hebben! We moesten natuurlijk de Hollywood letters op de foto hebben, we waren er al 10 keer langsgereden, maar toen we ze op de foto wilden zetten konden we ze niet vinden!! Uiteindelijk wel gelukt!

Het weer werd jammergenoeg steeds slechter.. Het hotel in LA was ook niet relaxed, onder de douche moesten we serieus springen voor een drupje water.

De volgende dag, inmiddels dinsdag, doorgereden via de kust naar San Diego, we zijn bij Laguna Beach gestopt en hebben over het strand gewandeld en met onze tenen het water van de oceaan aangeraakt! Daarna snel doorgereden, want het weer was nog steeds niet lekker.

San Diego was maar 2 uur rijden, dus we hebben ons heerlijk vermaakt in de stad de rest van de dag.

Vanwege het weer zijn we snel doorgereden naar Tucson, daar was het tenminste warm!! De rit was lang en dwars door de woestijn, maar wel weer heel gaaf! In Tucson hebben we heerlijke dagen gehad. Veel gewinkeld en in de zon gelegen!

Op vrijdag had Bart zijn laatste F16 vlucht, ik ging natuurlijk mee om hem te supporten. Als verassing heb ik hem de loods weer ingeleid na het landen, heel leuk! Daarna natuurlijk een avondje stappen!

Helaas zat de reis er toen alweer op! Op zaterdag vlogen we weer terug naar huis, de reis was lang en vermoeiend maar we zijn er weer! Nu verhuizen en op naar Canada. Het gaat nu ineens heel snel allemaal...

Lieve Sjoukje, het was geweldig dat je mee was!

Liefs Lenny