Het kijkweekje! - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Het kijkweekje! - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Het kijkweekje!

Door: bartenlenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

07 Mei 2011 | Canada, Cold Lake

Hallo Allemaal,

We zijn na een week weer terug in Nederland. Wat een belevenis in Canada! Op woensdag kwamen we na een lange reis aan in Cold Lake, ons interne klokje was behoorlijk van slag, maar ondanks de jetlag ging het best goed.

Het huis wat me mogelijk gaan huren is echt geweldig, ben er zo blij om! Het is groot, ruim, licht en de locatie is geweldig. We zijn ook op de basis geweest en hebben kennis gemaakt met de toekomstige collega's van Bart. Bart krijgt er ook steeds meer zin in.

Verder hebben we in Cold Lake alle winkels bekeken, beetje rondgereden en gekeken wat er allemaal te doen is. Na 3 dagen hadden we Cold Lake gezien en zijn we via Edmonton naar de Rocky Mountains gereden. Hier hebben we Jasper National Park een hotel gepakt. Wat een prachtige omgeving daar! Echt heel indrukwekkend! We hebben zelfs een boswandeling gemaakt, maar door alle bear warnings waren we behoorlijk op onze hoede! Stel je voor zeg dat er ineens een beer op je pad staat!

Op de laatste dag terug gereden naar Edmonton en de stad nog even bekeken. We hebben een goede indruk gekregen! Ik ben heel blij dat we nu weten waar we terecht komen!

Onze vertrekdatum is wat aangepast, we vertrekken nu op 4 juli!

Bart en Lenny

Op 20 juni 2011 verhuizen wij en onze katten Archibald en Ushi naar Cold Lake, Alberta in Canada. Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van onze avonturen!

Actief sinds 22 April 2011