The northern lights! - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu The northern lights! - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

The northern lights!

Door: Bart en Lenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

19 Februari 2014 | Canada, Cold Lake

Of ook wel Aurora Borialis genoemd, iets met zonnewind en magnetische velden! In ieder geval, Bart en ik kregen een hele mooie noorderlicht show te zien. We hebben toch zeker wel een half uur buiten gestaan met het statief en de camera om foto's te maken. Valt niet mee maar op zich wel gelukt! We zien het regelmatig maar zo mooi als gisteren avond nog niet eerder gezien.

Naast het noorderlicht is het verder ook nog allemaal goed hier! Ook in de omgeving van Banff weer wat tijd doorgebracht en het blijft echt geweldig mooi. Verder is het nog steeds winter maar langzaam beginnen we warmere dagen te krijgen, hopelijk laat de lente niet meer heel lang op zich wachten!

Geniet van de plaatjes en groetjes uit Cold Lake!

Bart en Lenny

• 19 Februari 2014 - 20:31

Lies:

Geweldige foto's Len, benijd je mega mega mega erg, is grote droom van me om dat ooit eens IRL te zien, laat staan te mogen fotograferen!!! Weer een bewijs wat een prachtige plek jullie daar hebben, het enige nadeel is dat ik je niet zo vaak kan zien, hifi.... lekker genieten en de lente komt vast snel! Veel liefs!! xxx

• 22 Februari 2014 - 05:27

Bart En Lenny Van De Bergh:

Thanks Lies! Ja balen is dat he, dat we niet op fiets afstand van elkaar wonen!! X

• 23 Februari 2014 - 16:37

Tine Mul:

geweldige foto's weer en fantastisch dat jullie dit allemaal mee mogen maken. Mooie ervaring om te onthouden. Sterkte nog even met de winter, hier is de lente in aantocht denk ik want vandaag is het weer 13 graden +. Van mij mag de winter wel weg blijven. Veel liefs, xxx

• 23 Februari 2014 - 18:53

Els:

schitterend Lenny geweldige foto,s.Had het live wel willen meemaken.
    Kus pa en ma