Lente, ongeveer.. - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Lente, ongeveer.. - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Lente, ongeveer..

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

14 Mei 2014 | Canada, Cold Lake

Hallo allemaal!

Eigenlijk is er weinig nieuws van deze kant, ik heb alleen maar mooie foto's die ik wil delen! Cold Lake begint langzaam te ontdooien, erg laat voor de tijd van het jaar. Het meer is nog 1 grote ijsvlakte, af en toe nog een sneeuw bui maar ook dagen met 20 graden. Heerlijk!

Onze bever familie is ook weer wakker en flink druk! Elke dag gaat er wel een boom om! We moeten misschien toch maar eens iets bedenken om ze iets minder bomen om te laten hakken..

We zijn ook weer met de jeep op pad geweest, dit keer zijn we heel thuisgekomen. Heel erg leuk altijd.. beetje door de modder. Dit keer helemaal naar de noordkant van het meer langs de Martineau river. Die stroomt aan de noordkant Cold Lake in. Ontzettend veel sporen van wildlife gezien. We hadden net op het nieuws gehoord dat er een vrouw was aangevallen en gedood door een beer, dus we blijven liever uit de buurt. Gebeurt maar heel zelden natuurlijk, maar toch.. het zal je maar gebeuren.

Op naar een mooie warme en groene zomer met z'n tweetjes, na de zomer zullen we met z'n drietjes zijn! Ik hoop dat jullie genieten van de foto's!

Bart en Lenny

• 14 Mei 2014 - 22:49

Mieke:

Lieve Lenny en Bart,

Hoop voor jullie op een mooie zomer, nu lente best wel grillig in Canada lees en zie ik zo.
    Mooie foto's van je beverfamilie, ik zou toch maar aktie gaan ondernemen om ze te verplaatsen want straks beginnen ze aan de garage en wie weet waar ze stoppen.
    Fijn dat het goed gaat met jou en je baby (Canadeesje) zie al een klein bollinkje in je rose jas, nu lieverd laat goed voor je zorgen door Bart en je vrienden daar.
    Pas goed op je zelf zodat we straks een wonderschoon babytje kunnen verwachten.
    Liefs voor jullie en geniet maar van alles.

Liefs Mieke

• 15 Mei 2014 - 05:49

Marianne:

Lieve Bart en lenny,

De verhaaltjes zijn leuk om te lezen en de foto's zijn schitterend!
    Wij verheugen ons zeer op jullie gezinsuitbreiding!

Liefs uit Saoedi Arabië,
    Marianne en Frans xx

• 15 Mei 2014 - 22:14

Arjen Jan:

Hey Len&B,

Zit ik daar natuurlijk eerst naar de jeepfotos te kijken, mis ik bijna de belangrijkste message, het paard is niet,of mogelijk ook wel, maar minder belangrijk, ZWANGER.
    Heel veel felicitaties van uit Olterterp,next toDrachten you used towork there. Wat een leuk nieuws.