Update vanuit Cold lake - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Update vanuit Cold lake - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Update vanuit Cold lake

Door: Bart en Lenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

31 Juli 2013 | Canada, Cold Lake

Hallo!

We zijn alweer halverwege de zomer! Als we door Cold Lake fietsen kunnen we ons gewoon niet voorstellen dat er over een paar maanden alweer een pak sneeuw over dit stadje valt.. dus we genieten volop van de lange avonden en warme temperaturen! We hebben alweer regelmatig het noorderlicht gezien, blijft toch wel heel bijzonder!

De wild life score blijft wat aan de lage kant dit jaar, paar weken geleden nog een beer gezien die tussen de paarden aan het rondneuzen was en dat is toch wel een beetje spannend. Elke keer als ik buiten de bak ga rijden ga ik maar een liedje zingen, dan blijven ze wel weg! Vriendin Tammy zag van de week 12 beren op 1 dag, dus ze zijn absoluut in de buurt! Eerlijk gezegd was ik een klein beetje jaloers dat ik net niet op dat plekje was met mijn fototoestel!

We hebben een prachtige reis door Britisch Columbia gemaakt, voor degen die zich afvragen waar dat is, dat is de provincie links naast ons ;) Van raften in de Clearwater river naar winetasten en boating in the Okanagan en whale watchen en hiken op Vancouver Island. En natuurlijk lekker eten, vooral verse vis! Samen met de fam van de Bergh was het een fantastische trip. Ik heb een aantal mooie foto's uitgezocht om een indruk te geven.

Nog een paar weken dan komt zus Maaike en Rene op visite! We gaan ze ophalen in Jasper, goed excuus om daar weer een weekend heen te gaan, kan niet wachten! We hebben ook andere visite uit Nederland gehad, het is echt super leuk om vrienden een indruk te geven van Cold Lake. Ook al is en blijft Cold Lake natuurlijk een beetje een stad in de middle of nowhere, we zijn ervan gaan houden en hopen dat onze bezoekers dat ook een beetje doen.

O ja, jeep update, eind deze week kunnen we hem bij de garage ophalen en is hij weer als nieuw! Duurde even!

Liefs Bart en Lenny

• 31 Juli 2013 - 09:11

Elise:

Het was zeker leuk om Cold Lake te zien. Wij begrijpen helemaal dat jullie ervan houden, zeker in de zomer ;). Aan de foto's te zien is het duidelijk dat we terug moeten komen voor Vancouver!!! Trouwens wel eemnbeetje jammer dat wij geen noorderlicht hebben vast kunnen leggen.. super gedaan met alle paarden. Succes met de 2 nieuwe! Xx elise en olivier

• 31 Juli 2013 - 10:29

Rianne:

Hey Len, Echt hele gave foto's weer! Leuk dat je er twee bij krijgt. En lijkt me erg fijn voor jullie dat er zo nu en dan mensen op visite komen! Geniet nog maar even van de zomer inderdaad, tis zo voorbij.. Wij hebben eindelijk ook eens een heerlijke zomer hier! xx Rianne

• 31 Juli 2013 - 21:14

Maaike:

Tot over twee weekjes!!

• 01 Augustus 2013 - 22:27

Els :

Hoi Lenny
    Prachtig verslag en schitterende foto,s.
    We genieten van je verhalen en foto,s.
    Fijn dat Maaike en Réne binnenkort naar jullie toe komen
    Geniet ervan dikke knuffel
    Pa en Ma

• 06 Augustus 2013 - 07:04

Tine:

wat is het weer leuk om jullie belevenissen te lezen. Heerlijk genieten van een mooie tijd in Canada. Fijn dat de "hollanders"ook af en toe op visite komen. Nog veel plezier daar en tot het volgend verslag.xxx

• 19 Augustus 2013 - 16:13

Elly:

hoi Lenny en Bart. k ben niet zo'n schrijver maar hier dan eens een berichtje. kijk regelmatig naar je reisverslagen en de foto's en vind t echt geweldig mooi allemaal. hoor ook regelmatig verhalen over juliie van je pa en ma Lenny, dus blijf wel een beetje op de hoogte !woensdag 21 aug. gaat Michael voor 10 maanden studeren in Bejing. spannend hoor. breng hem op schiphol. bij deze wil ik je ook van harte feliciteren met je 30 ste verjaardag Lenny en ook Bart van harte met jou! geniet nog van al het moois bij jullie, van elkaar en gezelligheid met Maaike en Rene. lieve groetjes van tante Elly en Michael.