Mr & Mrs van de Bergh - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Mr & Mrs van de Bergh - Reisverslag uit Cold Lake, Canada van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Mr & Mrs van de Bergh

Door: Bart en Lenny

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

19 September 2014 | Canada, Cold Lake

Twee verslagen zo achter elkaar doe ik nooit, maar als vannacht ( of morgen of volgende week ) de baby komt heb ik natuurlijk even wat minder tijd om dit leuke nieuws op papier te zetten.

We zijn getrouwd!!

Op een mooi strandje aan Moose Lake, wat vlakbij Cold Lake ligt. Voor velen een verassing en dat is zoals wij het wilden. Alleen een select aantal mensen waren op de hoogte om ons te helpen voorbereiden en verder hebben we iedereen naar de locatie gelokt. Het was echt een geweldige dag! Alles was buiten, we hadden geen regenplan, dus we waren blij dat het weer volledig meewerkte.

Rond 3 uur kwamen de eerste mensen en die hadden nog steeds geen idee wat er aan de hand was. Vrienden hebben alles opgezet en na een tijdje begonnen toch wat kwartjes te vallen, ontzettend leuk. Bart en ik hadden natuurlijk een mooie honeymoon suite op het strand, een camper :) Daar hebben we ons klaargemaakt en om 5 uur was de ceremonie en zijn we richting het strand gewandeld. Iedereen die we er graag bij wilden hebben waren er. Na de ceremonie hebben we cake gehad en de champagne open getrokken, voor mij dus appelsap met bubbels, maar niet minder lekker!

Het is toch al laat in het seizoen dus de dag koelde snel af, we hebben met zijn allen rond het vuur gezeten en de BBQ aan gezet en heerlijk tot in de late uurtjes deze speciale dag gevierd. Met ons trouwmobiel, jaja een quad, we wonen nu eenmaal in Alberta dus redneck style.. zijn we richting onze super de luxe camper gereden. Al onze gasten sliepen in tenten en de rest van het weekend hebben we heerlijk aan het strand doorgebracht.

Enorm trots dat we ons nu meneer en mevrouw van de Bergh kunnen noemen en enorm blij dat we dit in Canada hebben kunnen vieren met onze goede vrienden. Het land wat toch wel ons hart gestolen heeft en waar we ons zo thuis en welkom voelen. Natuurlijk wel heel jammer dat we onze familie en vrienden uit Nederland gemist hebben en daarom willen we t.z.t. nog zo'n feestje geven! In Nederland!

Nu maar wachten op de grote dag, we zijn er klaar voor!

Liefs,
Bart en Lenny en ....

• 20 September 2014 - 08:13

Tine:

wat heerlijk om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn. Jullie hebben er een hele mooie dag van gemaakt. Nu wachten op de baby om jullie geluk compleet te maken. Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel succes met de laatste loodjes. xxx

• 20 September 2014 - 09:28

Marina:

Wat een kei gave foto's. Het is duidelijk te zien dat jullie en de gasten hebben genoten.
    Nog even geduld en dan is jullie kindje er en is het geluk helemaal compleet. Geniet er nog even van en hopen snel op een nieuw verslag die bart dan maar zal moeten typen en plaatsen ;)
    Dikke kus van ons 3-tjes

• 20 September 2014 - 10:59

Jos:

Lenny, wat een mooie dag heb je gehad! We kunnen niet wachten om jullie persoonlijk te feliciteren. De foto's zien er echt mooi uit. We kijken uit naar het Hollandse feestje:-).
    X Cynthia, Mila en Jos

Welcome to our family Mrs. Van de Bergh

• 20 September 2014 - 23:32

Mieke:

Lieve Lenny en Bart,

Wat een prachtige dag hebben jullie gehad met iedereen die jullie dierbaar zijn in Canada, fijn dat jullie zulke vrienden/innen hebben. De schitterende foto's getuigen van een geweldige dag, veel geluk vanuit Brielle toegewenst, jullie zijn een stralend echtpaar, nu nog even wachten op jullie baby... hou je taai het is nu nog maar heeeel eventjes afwachten, succes!!!!

Knuff Mieke

• 23 September 2014 - 11:50

Tineke De Beaumont:

Van harte gefeliciteerd! Dat is een mooie dag geweest voor jullie, en binnenkort met zijn drietjes :)
    Heel veel geluk samen!

x Tineke

• 23 September 2014 - 19:25

Els Ghijsels:

Genoten van jullie verslag van jullie trouwdag en de foto,s zijn bijzonder mooi vooral de zwartwit. Wij zijn trots op jullie

• 23 September 2014 - 21:00

Antonie De Beaumont:

Lieve Bart en Lenny,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwen. Wat een fijne mooie dag is geweest om ooit meer te vergeten.
    En nu vol spanning wachten op de kleine Van de Berg
    Heel veel geluk samen
    Antonie

• 26 September 2014 - 13:15

Elly Hanse:

Lieve Lenny en Bart,

Wat een grote verrassing! Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wens jullie veel gezondheid en geluk toe (nog even samen, maar dan met z'n drieën). Geniet van deze bijzondere tijd.

Veel liefs,

Elly Hanse