Yellowstone National Park - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu Yellowstone National Park - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Bart en Lenny Bergh - WaarBenJij.nu

Yellowstone National Park

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lenny

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Bozeman

Hallo!

Na een geweldige trip naar Yellowstone National Park en teveel mooie foto's wil ik dit zo toch even delen! Het stond al lang op mijn to do lijstje, en met het park op 16 uur rijden hier vandaan ( eitje ) besloten vriendin Julie en ik om op pad te gaan. 6 maanden zwanger en kamperen, ik vind mezelf best stoer, aangezien ik nog nooit langer heb gekampeerd dan 1 of 2 nachten kan ik nu zeggen dat ik niet langer een camping virgin ben.
Na een flinke rit kwamen we in het park aan, lekker warm en meteen vanalles te zien. Het park staat bekend om alle geysers en wild life en we hebben enorm geboft dat we zoveel gezien hebben. De geysers waren heel indrukwekkend, het is een gek idee dat de grond onder je voeten zo actief is en wat een enorme druk erachter zit. We hebben uren genoten van het wildlife wat we zagen, oa baby black bears, grizzlys en een wolf die genoot van een heerlijke maaltijd. Ik heb, al zeg ik het zelf, best mooie plaatsjes geschoten dus hoop dat jullie zo een beetje meegenieten.

Groetjes!

  • 03 Juni 2014 - 18:19

    Els Ghijsels:

    Super super gaaf en zoveel wildlife geweldig.
    Dikke knuffel pa en ma

  • 03 Juni 2014 - 18:57

    Marianne Van De Bergh:

    Inderdaad heel stoer dat jullie in Yellowstone National Park hebben gekampeerd! Wat een prachtige foto's!
    Marianne xx

  • 03 Juni 2014 - 22:43

    Mieke:

    Hoi Lenny,

    Wat een geweldige belevenis het Yellow National Park, wat een waanzinnig mooie foto's van de natuur en de wilde dieren daar!!!!
    We zien al een buikje verschijnen bij je, ik hoop dat alles naar wens verloopt wel jammer dat als jullie baby komt het bij jullie herfst is,nu maar hopen dat de winter niet extreem streng is.

    Veel liefs en voor allebei een stevige pakkerd

    Mieke

  • 07 Juni 2014 - 08:08

    Manuela:

    Prachtig wat is het daar mooi en wat veel baby's!

  • 25 Juni 2014 - 10:26

    Liesbeth:

    Prachtig daar zeg! En ook mooi weer. Leuk om zo even mee te kunnen kijken in dat park!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart en Lenny

Op 20 juni 2011 verhuizen wij en onze katten Archibald en Ushi naar Cold Lake, Alberta in Canada. Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van onze avonturen!

Actief sinds 22 April 2011
Verslag gelezen: 1050
Totaal aantal bezoekers 97507

Voorgaande reizen:

04 Juli 2011 - 30 November -0001

Wonen in Canada!

Landen bezocht: